روش فعال سازی VPN Key برای ios رایگان

روش فعال سازی VPN Key برای ios رایگان

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن فعال VPN Key

اگر به دنبال جدید ترین فیلتر شکن بازار می‌‌ گردید که از سرعت و قدرت بسیار خوبی برخوردار باشد. بهترین انتخاب می‌ تواند برای شما فیلتر شکن VPN Key باشد. چون این برنامه به تازگی وارد گوگل پلی شده است و تنها ۵۰۰ کاربر دارد. که همین موضوع به شما کمک می‌ کند تا اتصالی پایدار بتوانید برای خود ایجاد کنید و راحت‌تر محدودیت‌ های اعمال شده بر کشور خود را از بین ببرید. پس با نصب این برنامه بر روی گوشی‌ های اندروید و همچنین آیفون خود می‌ توانید بر تمام سانسور های اینترنتی غلبه کنید.

بهترین سرور‌ های فیلتر شکن VPN Key

این فیلتر شکن دارای لیستی از سرور های پرسرعت و قوی می‌ باشد که در صدر این لیست ۴ کشور آلمان، فرانسه، هامبورگ و آمریکا قرار دارد. که پرسرعت‌ ترین سرور های این برنامه را تشکیل می‌ دهند و شما بهتر است از این سرورها استفاده کنید.
اما این برنامه برای برطرف کردن نیازهای شما سرور های پرسرعت و قوی‌تر دیگری را هم در اختیار شما می‌ گذارد. تا در صورت نیاز بتوانید با استفاده از اتصال اتوماتیک یا دستی به آن ها متصل شوید.

پس از انتخاب سرور خود باید منتظر بمانید تا اتصالتان ایجاد شود. به دلیل اینکه این برنامه جدید می‌ باشد هنوز جا نیفتاده است و ممکن است گاهی اتصال شما به سرعت برقرار نشود. که اصلاً لازم نیست نگران باشید چون اگر چند بار سرور خود را عوض کنید در نهایت می‌ توانید اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنید.

مرور در سایت های خارجی

به دلیل اینکه فیلتر شکن VPN Key جدید می‌ باشد هنوز گزینه‌ های زیادی ندارد و تنها می‌ تواند یک اتصال نامحدود و قوی برای شما ایجاد کند. که با این اتصال ایجاد شده می‌ توانید محدودیت تمام سایت‌ های خارجی را از بین ببرید. و به موارد دلخواه خود که قبلاً امکان دسترسی به آن ها را نداشتید، دسترسی پیدا کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *