دریافت نسخه رایگان ARB VPN برای تلگرام

دریافت نسخه رایگان ARB VPN برای تلگرام

دانلود وی پی ان قوی ARB VPN از گوگل پلی

از جمله وی‌ پی‌ ان‌ های فعال و کم کاربر در کشورمان می‌ توان به فیلتر شکن ARB VPN اشاره کرد. که نهایتاً ۵۰۰ کاربر دارد و حجم بسیار کمی از گوشی شما را اشغال می‌ کند. ولی با این وجود خدمات بسیار عالی را می‌ تواند در اختیارتان بگذارد. که با استفاده از آن بتوانید فیلترینگ‌ هایی که بر اینترنت کشور ایران اعمال شده است را از بین ببرید.

وارد کردن پین شخصی

قبل از اینکه شما بتوانید وارد برنامه شوید و از سرور های آن استفاده کنید حتماً باید یک پین شخصی در این وی پی ان وارد کنید. تا بتوانید داخل فیلتر شکن شوید. این مورد باعث می‌ شود که فعالیت‌ های شما آنلاین بماند و افراد ناشناس به این برنامه دسترسی پیدا نکنند. که می‌ توانید این پین را از سایت خود برنامه و یا کانال تلگرام آن دریافت کنید.

انتخاب سرور های قوی برنامه ARB VPN

منظور از انتخاب سرورها این است که شما می‌ توانید به صورت دستی سرور مورد نظر خود را در این فیلتر شکن انتخاب کنید. البته تعداد سرور های این برنامه زیاد نیست. چون این فیلتر شکن جدید است و هنوز آپدیت جدید نداده تا لیست سرور های خود را کامل کند. ولی همین تعداد سرور می‌ تواند پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد.

Screenshot image 3

افزایش سرعت اینترنت

از جمله گزینه‌ های خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که شما حتی اگر با اینترنت‌ های ضعیف و کم کیفیت به این فیلتر شکن متصل شوید. این برنامه می‌ تواند تا چند برابر سرعت اینترنت شما را افزایش دهد تا مرور با کیفیت‌ تری را تجربه کنید.

تغییر لوکیشن در ARB VPN

در ادامه هم لازم به ذکر است که این برنامه به خوبی می‌ تواند موقعیت مکانی و آدرس آی پی شما را پنهان کند تا ردیابی نشوید. چون لوکیشن واقعی شما که کشور ایران است به کلی به یکی از کشور های خارجی تغییر پیدا می‌ کند. که در این صورت می‌ توانید راحت در سراسر اینترنت مرور کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *