نصب فیلتر شکن ایمن YahVPN برای سامسونگ

نصب فیلتر شکن ایمن YahVPN برای سامسونگ

دانلود نسخه اصلی YahVPN از گوگل پلی

با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی تعداد فیلتر شکن ها نیز با افزایش روبرو شد. به همین دلیل است که بسیاری از فیلتر شکن ها با وجود برخورداری از کیفیت مناسب چندان شناخته شده نمی‌ باشند. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که از کیفیت خوبی برای دور زدن محدودیت‌ ها برخوردار است. اما زیاد شناخته شده نیست فیلتر شکن YahVPN نام دارد.

سرور های رایگان YahVPN

در این برنامه امکان استفاده از سرورها به صورت رایگان وجود دارد. ما می‌ توانیم به سرور هایی که به صورت رایگان قرار داده شده‌ اند متصل شویم. و بدون نیاز به پرداخت کوچک ترین هزینه‌ ای به خدمات فیلتر شده موجود در سایت‌ ها و برنامه های مختلف پس از رفع انسداد آن ها دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image 1

محافظت از اینترنت

سازندگان این برنامه سعی کرده‌ اند که از ما در برابر انواع خطرات احتمالی هنگام استفاده از خدمات فیلتر شده محافظت کنند. به همین دلیل از بهترین اقدامات امنیتی استفاده می کنند. تا این امکان برای ما فراهم شود. در شرایط بهینه و کاملاً مطمئن به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم. بدون اینکه امنیت سایبری و حریم خصوصی ما دچار مشکل شود.

سرور مخصوص بازی

در این برنامه سرور های مخصوص بازی دارای پینگ بسیار پایینی هستند. که به ما این امکان را می دهند از یک گیم پلی زیبا و روان بدون کوچک ترین لگ و تاخیری لذت ببریم. با متصل شدن به این سرور ها اتصال بهینه برای انجام بازی های آنلاین برای ما شکل خواهد گرفت. یعنی حتی از بازی‌ هایی که فیلتر نیستند نیز می توانیم استفاده کنیم.

Screenshot image 2

تغییر زبان YahVPN

این وی پی ان برای راحتی کاربران چندین زبان متنوع و متعدد را در لیست زبان‌ های برنامه قرار داده است. که ما می توانیم با مراجعه به بخش تنظیمات مربوطه از میان زبان‌ هایی که این vpn به صورت پیش فرض از آن ها برخوردار می باشد. آن زبانی که برای ما قابل فهم‌ تر است را انتخاب کنیم.

عدم محدودیت زمانی

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که این برنامه را به گزینه بسیار مناسب تبدیل می‌ کند. عدم محدودیت زمانی جهت استفاده از خدمات این برنامه می باشد. در واقع این وی پی ان برخلاف بسیاری از فیلتر شکن ها که دارای محدودیت های متنوعی هستند، هیچگونه محدودیتی ندارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *