دانلود smart vpn با لینک مستقیم

دانلود smart vpn با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن اسمارت وی‌ پی ان بدون قطعی برای آیفون

فیلتر شکن smart vpn بهترین گزینه برای دور زدن محدودیت های اینترنتی برای ما می باشد. چرا که از خدمات بسیار باکیفیت و ایمنی برخوردار است. و ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مسدود شده مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم. پس با متصل شدن به سرور های این برنامه می توانیم از اینترنت آزاد و نامحدود برخوردار شویم.

Screenshot image

امکانات اصلی این فیلتر شکن برای دسترسی روزانه:

۱- ایجاد یک اتصال پرسرعت توسط برنامه smart vpn

این برنامه به واسطه سرور های با کیفیتی که دارد. برای ما اتصالی پایدار با سرعت کافی به منظور رفع انسداد انواع محدودیت ها ایجاد می کند.
در نتیجه ما می توانیم با استفاده از این برنامه در کسری از ثانیه به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

۲_ افزایش امنیت

برای محافظت از اطلاعات خصوصی شما این فیلتر شکن بهترین گزینه است. زیرا باعث افزایش امنیت اطلاعات شما می شود و نمی گذارد هیچ شخص ناشناسی به داده های مهم ما دسترسی پیدا کنند. که در ادامه به یک ویژگی مهم امنیتی فیلتر شکن اسمارت وی پی ان می‌ پردازیم.

۳- پنهان کردن آدرس و موقعیت مکانی خود با فیلتر شکن smart vpn

از دیگر اقدامات امنیتی این برنامه برای افزایش امنیت سایبری ما هنگام گشت و گذار در اینترنت پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما به منظور ایجاد بستری مناسب برای مرور ناشناس می باشد. ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن به طوری به مروگردی در اینترنت بپردازیم. که هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین ما قابل ردیابی نباشد.

۴- نامحدود بودن تمامی خدمات

یکی از فاکتور های مناسبی که می ‌تواند یک فیلتر شکن را به برنامه ای مناسب تبدیل کند، نامحدود بودن خدمات آن می باشد. به صورتی که اسمارت وی پی ان نیز با ایجاد بستری مناسب همراه با خدمات نامحدود، باعث شده است که ما بتوانیم به صورت رایگان و با سرعت بالا از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنیم. و در هر ساعت از شبانه‌ روز به اینترنتی آزاد و بین ‌المللی دسترسی داشته باشیم.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *