باز کردن یوتیوب در گوگل با بهترین فیلتر شکن

باز کردن یوتیوب در گوگل با بهترین فیلتر شکن

نحوه ورود به یوتیوب از طریق گوگل کروم

برای استفاده از یوتیوب که یکی از بهترین پلتفرم‌ های موجود در جهان است. شما نیاز به یک فیلتر شکن سریع و قدرتمند دارید. چرا که امروزه فیلترینگ اعمال شده بر این برنامه بسیار شدت پیدا کرده است. و حتی با کمک فیلتر شکن های معمولی نیز نمی‌ توان به راحتی از خدمات آن استفاده کرد. بنابراین استفاده از یک فیلتر شکن ایده آل به امری ضروری تبدیل شده است.

چه فیلتر شکنی مناسب یوتیوب است؟

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد از میان وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار همه آن ها نمی توانند شرایط لازم برای دسترسی درست را برای شما فراهم کنند. بنابراین باید با مد نظر قرار دادن یک سری از ویژگی‌ ها از میان فیلتر شکن های موجود آن دسته از برنامه‌ هایی که به درد شما می‌ خورند را جدا کنید.

برای تماشای ویدیو های موجود در یوتیوب نیاز دارید که اتصالی پایدار برای شما مهیا باشد. چرا که با قطع شدن اتصال فیلم‌ های موجود در YouTube نیز قطع می شوند. پس عملاً عدم استفاده از یک فیلتر شکن با کیفیت مناسب باعث می شود که شما نتوانید تجربه مناسبی از ورود به یوتیوب داشته باشید.

آموزش باز کردن یوتیوب بدون فیلترشکن!

مصرف کم داده ها در یوتیوب

همانطور که احتمالاً می‌ دانید هنگام استفاده از یوتیوب مقدار زیادی از اینترنت شما مصرف می‌ شود. بنابراین نباید از فیلتر شکنی استفاده کنید که دارای محدودیت حجمی می باشد. همچنین برای کاهش هزینه‌ ها بهتر است از فیلتر شکنی استفاده شود. که داده های کمتری از اینترنت شما را به خود اختصاص دهد.

برای دسترسی به خدمات YouTube علاوه بر اتصال پایدار، اتصالی پر قدرت لازم است. چرا که همانطور که گفته شد شدت محدودیت های اینترنتی که بر روی یوتیوب اعمال شده است بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین شما نیاز به سرعت بسیار بالایی دارید که این سرعت بالا تنها از سرور های با کیفیت به دست می‌ آید.

برای دسترسی به خدمات این پلتفرم بسیار محبوب در گوگل کافیست. پس از متصل شدن به سرور های یک فیلتر شکن مناسب در گوگل کلمه یوتیوب را سرچ کنید. و سپس بدون هیچگونه مشکلی وارد آن شوید.

 

YouTube "permanently" bans media watchdog group Right Wing Watch — then ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *