دانلود وی پی ان خارجی Russia VPN + روش اتصال

دانلود وی پی ان خارجی Russia VPN + روش اتصال

نصب vpn قوی Russia VPN با لینک مستقیم

اکثر کاربران ایرانی از فیلتر شکن‌ های خارجی برای دور زدن محدودیت کشور خود استفاده می‌ کنند. فیلتر شکن خارجی که دارای سرور های اختصاصی می‌ باشد فیلتر شکن Russia VPN است. که فقط دارای سرور های روسیه‌ای است. که با استفاده از آن ها شما می‌ توانید آدرس آی پی خود را به این کشور تغییر دهید. و از این طریق به سایت‌ ها و تمام اپلیکیشن‌ های مورد نظر خود بدون هیچ محدودیت و مشکلی دسترسی پیدا کنید.

آموزش اتصال خودکار به فیلتر شکن Russia VPN

همانطور که از اسم این فیلتر شکن مشخص است این برنامه یک فیلتر شکن روسیه‌ای است. که سرور های آن هم در همین کشور قرار دارند. به گونه‌ای که دارای ۷ پکیج مختلف از سرور های فعال در این کشور است. که شما به صورت دستی یا خودکار می‌ توانید اتصالتان را برقرار کنید. لازم به ذکر است که وقتی شما بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک می‌ کنید. چند ثانیه یا بعضی وقت‌ها کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد تا اتصال شما ایجاد شود. این موضوع به خاطر این است که این برنامه موقعیت شما را شناسایی کند و بهترین سرور روسیه را برایتان انتخاب کند. پس بهتر است صبور باشید تا در نهایت یک اتصال قوی و ایمن برای مرور نامحدود شما ایجاد شود.

انواع پروتکل های مختلف در Russia VPN

در این فیلتر شکن انواع مختلفی از پروتکل‌ ها وجود دارد. که این پروتکل‌ ها علاوه بر اینکه باعث افزایش امنیت شما می‌ شوند. به مرور راحت‌تر شما کمک می‌ کنند. پس می‌ توانید به صورت دستی پروتکل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید مروری با کیفیت‌تر در سراسر جهان را تجربه کنید.

نمایش تبلیغات بسیار زیاد

با اینکه اتصال در این فیلتر شکن به سادگی ایجاد می‌ شود اما یکی از بدترین ویژگی‌ هایی که این برنامه دارد و کاربران را اذیت می‌ کند. نمایش تبلیغات بسیار زیاد است. به گونه‌ای که برای انجام هر فعالیتی شما مجبور هستید تبلیغات این برنامه را تماشا کنید که این مورد می‌ تواند زمان زیادی از شما بگیرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *