آموزش اتصال به vpn جدید Burst VPN در آیفون

آموزش اتصال به vpn جدید Burst VPN در آیفون

نصب فیلتر شکن فعال Burst VPN برای ویندوز

اگر به یک فیلتر شکن همه چی تمام نیاز دارید تا سرعت، کیفیت، امنیت و همچنین اتصال راحت را به صورت یکجا دریافت کنید. می‌ توانید از فیلتر شکن Burst VPN استفاده کنید. این برنامه رایگان بستری مناسب برای رفع سانسور اینترنت را برای شما فراهم می‌ کند. تا بتوانید فعالیت‌ های دلخواه خود را در کشور انجام دهید. و با بهترین سرعت هر نوع محدودیتی را به راحتی از بین ببرید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه فقط کافی است همراه ما باشید و ویدیوی زیر را تماشا کنید.

آموزش اتصال خودکار به وی پی ان Burst VPN

هنگامی که وارد این فیلتر شکن می‌ شوید خود برنامه برای شما آموزشی کوتاه می‌ دهد تا بتوانید راحت‌تر اتصالاتان را به این برنامه ایجاد کنید. اما به صورت کلی متصل شدن به سرور های این برنامه بسیار ساده می‌ باشد. چون در صفحه اصلی این برنامه گزینه اتصال خودکار وجود دارد. که فقط کافی است بر روی آن یک کلیک کنید. پس از آن اتصال قوی و نامحدود شما ایجاد می‌ شود. که به کمک آن می‌ توانید هر نوع محدودیتی که شما را آزار می‌ دهد به راحتی از بین ببرید.

اتصال محدود و روش های افزایش آن

از جمله ویژگی‌ های منفی که این فیلتر شکن دارد زمان محدود اتصال به سرور های آن می‌ باشد. که کمتر از نیم ساعت می‌ توانید از هر یک از سرور های این وی پی ان استفاده کنید. اما در عوض راه‌ هایی برای افزایش این مدت زمان وجود دارد. از جمله آن ها می‌ توان به تماشای ویدیو اشاره کرد. یعنی شما با تماشا کردن یک فیلم کوتاه می‌ توانید مدت زمان اتصال خود را افزایش دهید.

سرور های فعال و قدرتمند فیلتر شکن Burst VPN

با اینکه این فیلتر شکن جدید می‌ باشد اما در سراسر جهان دارای سرور های قدرتمندی می‌‌باشد که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید با استفاده از آن ها سانسور های اینترنتی را از بین ببرید. یکی از قوی‌ ترین سرور های این برنامه در کشور کانادا است. که بهتر است اتصال خود را به این سرور ایجاد کنید. همچنین پس از اینکه اتصال شما به این سرورها ایجاد شود. موقعیت مکانی شما تغییر پیدا می‌ کند که می‌ توانید اتصالی ایمن و نامحدود را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *