دانلود فیلتر شکن Ostrich vpn برای آیفون با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن Ostrich vpn برای آیفون با لینک مستقیم

دانلود برنامه پرسرعت شترمرغ وی پی ان برای ویندوز

برای دسترسی به اینترنت نامحدود و استفاده از خدمات بین الملل که امروزه بسیاری از آن ها برای ما غیرقابل دسترس شده‌ اند. ما می توانیم از فیلتر شکن Ostrich vpn که یکی از بهترین فیلتر شکن های رایگان در دسترس ما است، استفاده کنیم.
این برنامه یکی از بهترین برنامه های ارائه دهنده خدمات وی پی ان می باشد که بهترین خدمات ممکن را به صورت نامحدود و ایمن به ما ارائه می‌ کند.

۱_ دسترسی آسان به سرور های موجود در فیلتر شکن Ostrich vpn

برای اینکه ما بتوانیم از سرور های موجود در این فیلتر شکن استفاده کنیم. کافی است یکی از پرسرعت ترین سرور های موجود در این برنامه را به صورت دستی انتخاب کنیم. تا در کوتاه ترین زمان ممکن اتصالمان به سرور این برنامه کامل شود. و بتوانیم به راحتی انواع محدودیت های اینترنتی را دور بزنیم.
البته گفتنی است دسترسی به سرور های این برنامه به صورت خودکار نیز ممکن است. تا به سادگی به بهترین سرور در کشور های مختلف متصل شوید.

Screenshot image

Screenshot image

۲_ ایمن سازی داده های اینترنتی

یکی از راه حل های این برنامه برای افزایش امنیت سایبری ما رمزگذاری اتصالاتمان از طریق عبور دادن آن ها از یک تونل رمزگذاری شده ایمن می باشد.
ما می توانیم به کمک این برنامه مرور ایمن و بدون مشکل را در فضای اینترنت داشته باشیم.
چرا که همانطور که گفته شد این برنامه برای ما اتصالی ایمن و غیرقابل نفوذ را ایجاد می‌ کند. به طوری که ما حتی هنگام استفاده از غیر مطمئن ترین اتصالات ممکن، اتصالی ایمن و قابل اعتماد را خواهیم داشت.

۳_ ایجاد اتصالی نامحدود با اتصال به فیلتر شکن Ostrich vpn

وقتی به سرور های پرسرعت و بی نظیر این برنامه متصل می شویم، قدرت و سرعت لازم برای دور زدن محدودیت ها برای ما ایحاد می شود. و ما می توانیم به صورت نامحدود در اینترنت به گشت و گذار بپردازیم.
زیرا تمام سرور های این برنامه نامحدود هستند و ما می توانیم به هر اندازه و به هر مدت زمانی که می خواهیم از آن ها استفاده کنیم. و نگران قطع شدن اتصال خود نباشیم. در کل این برنامه هیچگونه محدودیت حجمی و زمانی برای ما ندارد.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *