دریافت Zebra Proxy VPN برای پی سی + رایگان

دریافت Zebra Proxy VPN برای پی سی + رایگان

دانلود نسخه اصلی وی پی ان Zebra Proxy VPN

در شرایط حال حاضر اینترنت کشور تنها استفاده از خدمات وی پی ان با کیفیت است که به ما این امکان را خواهد داد. تا بتوانیم از همه خدمات موجود در اینترنت برخوردار شویم. چرا که بسیاری از خدمات با افزایش شدت محدودیت‌ ها از دسترس خارج شده اند. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ توانیم از آن برای دور زدن محدودیت‌ ها کمک بگیریم وی پی ان Zebra Proxy VPN نام دارد. این فیلتر شکن که در گوگل پلی قرار گرفته است توانسته است امتیاز مناسبی از کاربران دریافت کند.

خدمات زیر را با Zebra Proxy VPN رفع سانسور کنید:

فیلم های جهانی
بازی های آنلاین
سایت های خارجی
اپلیکیشن های مخصوص فیلم
پیام رسان های مختلف

Screenshot image 2

افزایش تایم اتصال به Zebra Proxy VPN

این برنامه از آن دسته از برنامه‌ هایی می‌ باشد که دارای محدودیت زمانی است. یعنی ما به مدت زمانی محدود می‌ توانیم به سرور های آن متصل شویم و از خدمات وی پی ان این برنامه استفاده کنیم.
برای افزایش این مدت زمان محدود ما می‌ توانیم تبلیغات موجود در برنامه را تماشا کنیم. با تماشای هر تبلیغ مقداری به مدت زمانی که می‌ توانیم از خدمات این vpn استفاده کنیم اضافه می‌ شود.

حفاظت آنلاین از تمامی داده ها

این وی پی ان با استفاده از بهترین اقدامات امنیتی به خوبی از تمامی داده‌ های ما محافظت می‌ کند. برای مثال داده‌ ها را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. تا اتصالی که به صورت کاملاً مطمئن صورت می‌ گیرد باعث شود بتوانیم با خیالی راحت‌تر در اینترنت گشت و گذار کنیم. همچنین سایر خدمات امنیتی را به خوبی استفاده می‌ کند تا حریمی مطمئن برای انجام فعالیت ها برای ما شکل بگیرد.

میلیون ها سرور قوی جهانی

این vpn از سرور های زیادی برخوردار است، سرور هایی که در سراسر نقاط جهان گسترده شده‌اند. تا در هر نقطه بتوانیم به اینترنت جهانی دسترسی داشته باشیم. کیفیت بالای سرور های این برنامه عامل اصلی قدرت بالای آن می‌ باشد.

Screenshot image 1


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *