نصب سریع EXO VPN برای تماس تصویری

نصب سریع EXO VPN برای تماس تصویری

دانلود وی پی ان EXO VPN برای ویندوز شخصی

انتخاب یک فیلتر شکن مناسب به ما این امکان را می‌ دهد تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ های اینترنتی برخوردار شویم. چرا که شدت محدودیت‌ ها به قدری بالا رفته است. که بسیاری از خدمات دچار فیلترینگ شده‌ اند. یکی از برنامه‌ هایی که ما می توانیم از آن برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم. فیلتر شکن EXO VPN می‌ باشد که در گوگل پلی به راحتی برای انواع دستگاه های اندرویدی قابل دسترس است.

اتصال سریع به EXO VPN با یک کلیک

ما بدون هیچ مشکلی می‌ توانیم به سرور های این برنامه متصل شویم. و از قدرت لازم برای مبارزه با محدودیت‌ های اینترنتی استفاده کنیم. قابلیت اتصال خودکار که در این برنامه قرار داده شده است به ما این امکان را می‌ دهد بدون کوچک‌ ترین مشکلی به صورت کاملاً اتوماتیک در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به بهترین سرور برنامه متصل شویم. و از بهترین شرایط برای دور زدن محدودیت اینترنتی استفاده کنیم.

Screenshot image

ورود به تمامی اپلیکیشن ها بدون سانسور

ما هنگامی که به سرور های این vpn متصل باشیم. می توانیم از تمامی اپلیکیشن‌ های سانسور شده استفاده کنیم. به گونه ای که به راحتی فیلترینگ اعمال شده بر آن ها را دور خواهیم زد. و از تمامی محتوای موجود در آن ها استفاده خواهیم کرد.

Screenshot image

همیشه با EXO VPN ایمن بمانید

اقدامات امنیتی که توسط سازندگان این برنامه در نظر گرفته شده است. به ما این امکان را می دهد به صورت کاملاً مطمئن و ایمن در اینترنت گشت و گذار کنیم. چرا که این خدمات انواع خطرات احتمالی را از ما دور می‌ کنند. و به ما این امکان را می‌ دهند. در بستری مطمئن و ایمن به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم.
از جمله مهمترین اقدامات امنیتی که این برنامه برای کاربران در نظر گرفته است. می‌ توان به رمزگذاری داده ها هنگام انتقال و همچنین فراهم کردن شرایط لازم برای مروری ناشناس در اینترنت اشاره کرد.

Screenshot image

نصب و‌ به روزرسانی از گوگل پلی

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد ما می توانیم نسخه رسمی این برنامه را از طریق گوگل پلی دریافت کنیم. پس از نصب برنامه می توانیم آپدیت‌ هایی که این برنامه ارائه می‌ کند را نیز از طریق گوگل پلی پیگیری کنیم. و در صورت وجود نسخه جدید آن را از طریق گوگل پلی آپدیت کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *