دریافت وی پی ان Singapore Plus VPN کامپیوتر

دریافت وی پی ان Singapore Plus VPN کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن Singapore Plus VPN برای اندروید

فیلتر شکنی که دارای سرور های اختصاصی در کشور سنگاپور می‌ باشد و اکثر سرور های آن پرمیوم هستند، برنامه Singapore Plus VPN نام دارد. این vpn آدرس آی پی شما را به کشور سنگاپور تغییر می‌ دهد. بنابراین اگر نیاز دارید که به راحتی محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید و فعالیت دلخواهتان را انجام دهید. فقط کافی است از این وی پی ان قدرتمند استفاده کنید.

چگونه می توان از سرور های Singapore Plus VPN استفاده کرد؟!

۱_ اتصال به صورت رایگان:

البته درست است که این برنامه دارای سرور های پریمیوم می‌ باشد اما دارای سرور های رایگانی هم هست. که کاربران بتوانند با استفاده از آن ها محدودیت‌ ها را از بین ببرند. یعنی شما می‌ توانید با استفاده از اتصال خودکاری که در این فیلتر شکن وجود دارد. بدون پرداخت هزینه به سرور های سنگاپور این وی پی ان قدرتمند متصل شوید.

۲_ خرید نسخه vip

اما همانطور که گفته شد و از اسم این فیلتر شکن‌‌ هم مشخص است اکثر سرور های این برنامه وی‌ آی‌ پی یا همان پرمیوم هستند. و همانطور که در فیلم هم مشخص است بیشتر آن ها در کشور آمریکا واقع شده‌اند. چون پرسرعت‌ ترین سرور های کشور در آمریکا وجود دارد. که با اتصال به آن ها می‌‌ توانید به صورت نامحدود مرور کنید.

اطلاعات لوکیشن تغییر یافته

همچنین در این برنامه یک گزینه وجود دارد که می‌ توانید اطلاعات لوکیشن خود را در آن یافت کنید. یعنی با ورود به این گزینه متوجه می‌ شوید که لوکیشن واقعی شما که در کشور ایران است، به سنگاپور تغییر پیدا کرده است. و از این طریق می‌ توانیم مروری نامحدود را دریافت کنید و از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

در کل نسخه جدید این فیلتر شکن می تواند گزینه عالی باشد تا بتوانید مرور خود را در سراسر جهان کامل کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *