فیلتر شکن اندرویدی Gohide VPN برای بازی

فیلتر شکن اندرویدی Gohide VPN برای بازی

دانلود نسخه اصلی Gohide VPN برای ویندوز

می‌ توان گفت یکی از بهترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که شاید خیلی از کاربران آن را نشناسند برنامه Gohide VPN است. چون این فیلتر شکن تمامی خدمات لازم برای از بین بردن محدودیت‌ ها را دارا می‌ باشد. به صورتی که شما اگر این وی پی ان را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. به سادگی می‌ توانید به خدمات جهانی دسترسی پیدا کنید. یعنی رفع سانسور کردن سایت‌ ها، برنامه‌ ها، بازی‌ ها و تمام اپلیکیشن‌ های مورد نظر برای شما به سادگی امکان‌ پذیر می‌ شود. و حتی لازم نیست بابت آن هزینه پرداخت کنید.
در نتیجه بدون هیچ نگرانی این وی پی ان را بر روی سیستم‌ های خود نصب کنید تا با استفاده از خدمات عالی این vpn بتوانید بر تمامی محدودیت‌ ها غلبه کنید.

سرور های فعال رایگان و پرو در Gohide VPN

علت اینکه می‌ گوییم این فیلتر شکن یک برنامه همه چی تمام می‌ باشد این است که دارای سرور های مختلف در سراسر جهان است. یعنی شما در هر کشوری که سرور بخواهید این برنامه دارا می‌ باشد تا بتوانید به راحتی به آن متصل شوید. و نکته بسیار خوبی که این وی پی ان دارد این است که هم دارای سرور های رایگان و هم سرور های پرمیوم می‌ باشد. تا هر کاربری بتواند متناسب با نیاز و سلیقه خود از این سرورها استفاده کند.
لازم به ذکر است که اتصال شما وقتی به سرورها ایجاد می‌ شود لوکیشن و موقعیت مکانی شما هم به صورت خودکار تغییر پیدا می‌ کند. یعنی به هیچ عنوان آدرس آی پی و لوکیشن شما قابل شناسایی نخواهد بود.

خدمات جانبی فیلتر شکن ForestVPN

انتخاب زبان مورد نظر
فعال کردن نوتیفیکیشن
حفظ اطلاعات خصوصی
نظر دهی درباره برنامه
اشتراک گذاری وی پی ان
تغییر تم برنامه
اتصال اتوماتیک

با این خدمات شما می توانید به هر نوع سانسوری غلبه کنید. تا از وی پی ان های دیگر کشور بی نیاز شوید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *