دانلود Zam VIP Net برای بازی آنلاین + نسخه جدید

دانلود Zam VIP Net برای بازی آنلاین + نسخه جدید

نصب فیلتر شکن Zam VIP Net با لینک مستقیم

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می توانیم برای دور زدن محدودیت‌ ها از آن استفاده کنیم و بدون هیچگونه محدودیتی از اینترنت جهانی برخوردار شویم. فیلتر شکن Zam VIP Net می باشد. این برنامه که در گوگل پلی برای کاربران سیستم عامل اندروید به راحتی قابل استفاده است. توانسته است امتیاز مناسب ۴.۲ را از کاربران کسب کند. بنابراین می‌ توان نتیجه گرفت ما به کمک این ابزار اینترنتی می توانیم به تمامی ظرفیت های اینترنت دسترسی پیدا کنیم. و به خدمات مورد نیاز خود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده بدون کوچک‌ ترین مزاحمتی دسترسی پیدا کنیم.

فعالیت های قابل انجام با Zam VIP Net

۱_ تماشای فیلم های آنلاین
۲_ انجام بازی‌ های مختلف خارجی
۳_ دسترسی به تمام سایت‌ های فیلتر شده
۴_ باز کردن پیام رسان‌ های مختلف
۵_ ورود به اپلیکیشن‌ های فیلتر شده
۶_ برقراری تماس‌ های ویدیویی و تصویری

Screenshot image 2

برقراری اتصال ساده با سرور های فعال

در این برنامه رابط کاربری به گونه ای طراحی شده است. که تمامی کاربران بتوانند بدون کوچک‌ ترین مشکلی از خدمات موجود در این برنامه برخوردار شوند. ما می توانیم تنها با یک کلیک به کمک اتصال خودکار به بهترین سرور موجود در این برنامه متصل شویم. و از شرایط بهینه برای دسترسی به اینترنت جهانی بدون کوچک‌ ترین محدودیت برخوردار شویم.
گفتنی است که کیفیت بالای سرور های این برنامه در برقراری اتصالی پایدار و مناسب بسیار تاثیرگذار می باشد. ما به کمک این سرور ها می توانیم از جدید ترین محدودیت‌ ها نیز به راحتی عبور کنیم.

پنهان کردن IP شخصی با اتصال به Zam VIP Net

هنگامی که به سرور های این برنامه متصل می شویم قابلیت مروری ناشناس در اینترنت برای ما به ارمغان خواهد آمد. چرا که وقتی اتصال ما به سرور ها صورت می گیرد. برنامه موقعیت جغرافیایی اصلی ما را پنهان می‌ کند و آن را با آی پی سروری که به آن متصل شده ایم جایگزین می‌ کند. در چنین شرایطی تمامی فعالیت‌ های آنلاین ما غیر قابل ردیابی و شناسایی خواهد بود.

Screenshot image 1


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *