دانلود فیلتر شکن Mullvad VPN برای گوشی همراه

دانلود فیلتر شکن Mullvad VPN برای گوشی همراه 

لینک دانلود برنامه Mullvad VPN برای اندروید

شدت محدودیت های اینترنتی به دلایل مختلف بسیار افزایش پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار دیگر قادر به ایجاد سرعت لازم برای رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده برای ما نیستند. و ما مجبور به استفاده و نصب فیلتر شکن های زیادی در گوشی همراه خود هستیم.
اما فیلتر شکن Mullvad VPN یک برنامه قدرتمند و پرسرعت می باشد. که نیاز ما را نسبت به سایر فیلتر شکن های موجود در بازار رفع می‌ کند. و ما می‌ توانیم تنها با نصب این اپلیکیشن، از تمامی خدمات مورد نیازمان در اینترنت برخوردار شویم.

Screenshot image

ایجاد اتصالی نامحدود

سرور های پرسرعت این برنامه برای شما یک اتصال نامحدود ایجاد می کنند. تا بتوانید با اتصال به آن ها تمام فعالیت های مورد نظر خود مانند دانلود کردن ویدیو ها را انجام دهید. بدون اینکه اتصال شما ضعیف و یا قطع شود، چون این برنامه هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی ندارد.

استفاده آسان از سرور های برنامه Mullvad VPN

اتصال به سرور های این برنامه بسیار ساده و راحت است. چرا که شما می توانید از قابلیت اتصال خودکار این برنامه استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت و زدن دکمه اتصال، این برنامه به طور خودکار شما را به نزدیک ترین و با کیفیت ترین سرور در آن لحظه متصل می کند.
البته انتخاب دستی سرور ها نیز برای شما ممکن است. که می توانید بر اساس سرعت سرور ها، با کیفیت ترین را انتخاب و به آن متصل شوید.

Screenshot image

حفاظت از اطلاعات خصوصی شما

برنامه Mullvad VPN از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای جلب رضایت کاربران خود از اطلاعاتشان به خوبی محافظت می کند. اقدامات گوناگونی توسط این برنامه صورت می‌ گیرد تا امنیت سایبری شما افزایش پیدا کند. از جمله این اقدامات می‌توان به رمزگذاری اتصالات شما اشاره کرد.
به گونه ای که این وی پی ان با رمزگذاری اتصالات شما، یک اتصال ایمن و غیر قابل نفوذ را برای مرور نامحدودتان ایجاد می‌ کند. که از شما در برابر تمامی خطرات احتمالی هنگام استفاده از اتصالات نامطمئن و عمومی در کشور محافظت می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *