آموزش تصویری اتصال vpn رایگان Swisscows VPN

آموزش تصویری اتصال vpn رایگان Swisscows VPN

دانلود برنامه فعال Swisscows VPN برای ویندوز قدیمی

فیلتر شکن Swisscows VPN یکی از برنامه‌ هایی است که برای دسترسی به خدمات فیلتر شده به ما کمک می‌ کند. ما می توانیم آن را از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنیم. و از سرور های مناسبی که دارد برای از بین بردن انواع محدودیت‌ ها کمک بگیریم. این برنامه بستری را ایجاد می‌ کند که به ما این امکان را خواهد داد. به تمامی ظرفیت های موجود در اینترنت بدون کوچک‌ ترین مشکل دسترسی پیدا کنیم.

ساخت اکانت با ایمیل

ما می توانیم اکانت خود را در این برنامه به کمک ایمیل ثبت کنیم. این مورد باعث می شود که اگر به هر دلیلی این vpn بر روی گوشی ما حذف شد. اکانت خود را راحت تر پشتیبانی کنیم و به راحتی آن را بازیابی کنیم.

انتخاب زبان دلخواه در Swisscows VPN

یکی از مزایای این vpn قابلیت انتخاب زبان می باشد. ما می توانیم با توجه به نیازی که داریم از میان زبان های موجود در این برنامه زبان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. و زبان پیش فرض را به زبان دلخواه تغییر دهیم. این قابلیت کمک می‌ کند که کاربران راحت‌ تر بتوانند از این برنامه استفاده کنند.
همین فاکتور در کنار رابط کاربری مناسبی که این برنامه از آن برخوردار است. استفاده از خدمات موجود در این وی پی ان را بسیار راحت‌ تر از سایر نسخه های مشابه می‌ کند. پس ما می توانیم به کمک رابط کاربری مناسب این vpn تنها با چند کلیک به سرور هایش متصل شویم.

Screenshot image 1

چه سرور هایی در Swisscows VPN وجود دارد؟!

استرالیا
سوئیس
هند
برزیل
آلمان
هلند
سوئد

همین پراکندگی سرور های برنامه به ما این امکان را می‌ دهد. در هر کجا بتوانیم با متصل شدن به یکی از این سرور ها از شرایط بهینه برای دور زدن محدودیت های اینترنتی برخوردار شویم. کیفیت بالای سرور ها امکان دسترسی نامحدود به اینترنت سراسر کشور را برای ما فراهم می کند.

Screenshot image 2


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *