دانلود اینستا پرو برای ios با لینک مستقیم

دانلود اینستا پرو برای ios با لینک مستقیم

آیا اینستا پرو در ایران فیلتر است؟!

از میان نسخه های موجود برای اینستاگرام می‌ توان به برنامه اینستا پرو اشاره کرد. اما باید گفت که هیچ برنامه ای مانند نسخه اصلی نمی‌ تواند بستری مناسب و ایمن را برای لذت بردن از محتوای موجود در اینستاگرام برای ما فراهم کند. پس بهترین کار همان استفاده از اینستاگرام اصلی است که قابلیت‌ ها و امکانات مختلفی را نیز در اختیار ما قرار می دهد.

چرا نسخه اصلی از اینستا پرو بهتر است؟

می‌ توان دلیل اصلی این موضوع را امنیتی که نسخه اصلی دارا است عنوان کرد. به طور کلی همیشه نسخه های اصلی برنامه های محبوب مطمئن‌ تر از نسخه های غیر رسمی هستند. پس بهتر است با استفاده از همان نسخه اصلی به محتوای مورد نیاز خود در این برنامه دسترسی پیدا کنیم.

Instagram introduces digital collectibles for NFT holders in Hong Kong

استفاده از فیلتر شکن برای تمامی نسخه های اینستا:

بسیاری از افراد فکر می کنند که نسخه های فرعی مانند اینستا پرو فیلتر نمی باشند. به همین خاطر به دنبال استفاده از این نسخه ها هستند. اما باید گفت که تمامی نسخه های رسمی و غیر رسمی اینستاگرام دچار فیلترینگ می باشند. چرا که سرور های آن ها با نسخه اصلی یکی است و هر فیلترینگی که بر روی نسخه اصلی اعمال شده است. بر روی نسخه های فرعی نیز اعمال خواهد شد.

برای دسترسی به برنامه اینستا پرو و همچنین نسخه اصلی ما نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع داریم. تا بتوانیم فیلترینگ این برنامه‌ ها را به صورت ایده آل از بین ببریم. و بدون لگ و تاخیر بتوانیم محتوای موجود در اینستاگرام را دریافت کنیم و از خدمات دلخواه خود لذت ببریم.
فیلتر شکنی که می خواهیم از آن برای رفع انسداد محدودیت‌ های مختلف استفاده کنیم. باید از یک سری فاکتور ها نظیر سرور های قدرتمند و سریع و همچنین امنیت بالا برخوردار باشد تا شرایط بهینه را برای ما فراهم کند.

Insta Pro Apk Download Instagram Mod

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *