لینک دانلود vpn رایگان Tornado Vpn برای گوشی

لینک دانلود vpn رایگان Tornado Vpn برای گوشی

نصب فیلتر شکن Tornado Vpn نسخه جدید از گوگل

اگر به دنبال نصب فیلتر شکن هستید در ابتدا باید ویژگی‌ های آن برنامه را بررسی کنید تا بتوانید یک وی پی ان مناسب و قدرتمند را برای خود نصب کنید. چون همه فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ارزش نصب کردن ندارند. و حتی ممکن است بعضی از آن ها با اتصالات خاصی بتوانند برای ما سرعت خوبی را ایجاد کنند. و در هر شرایط ما نتوانیم از آن ها استفاده کنیم. برای مثال فیلتر شکن Tornado Vpn که یکی از برنامه‌ های موجود در گوگل است دارای ویژگی‌ های بسیار خوبی می‌ باشد. اما متاسفانه این برنامه با وای فای اصلاً نمی‌‌تواند اتصال خوبی ایجاد کند و حتی می‌ توان گفت اگر اینترنت شما مخابرات باشد هیچ نوع اتصالی برای شما شکل نمی‌ گیرد.

انتخاب دستی سرور های فیلتر شکن Tornado Vpn

برای اینکه اتصال رایگان خود را در این برنامه بتوانید ایجاد کنید شما حتماً باید خودتان سرور های مورد نظرتان را انتخاب کنید. و همانطور که در فیلم هم مشخص است هیچ نوع سروری در این برنامه وجود ندارد. این موضوع به خاطر این است که اینترنت ما وای فای یا همان مخابرات است. بنابراین هیچ سروری برای ما قابل مشاهده نیست.
اما اگر از اینترنت‌ های همراه مانند ایرانسل و همراه اول استفاده کنید. لیستی از سرور های رایگان در اختیار ما قرار می‌ گیرد که می‌ توانیم با یک کلیک به آن ها متصل شویم.

ساخت اکانت از طریق ایمیل

البته در این شرایط شما می‌ توانید از سرور‌ های وی آی پی این برنامه استفاده کنید. که برای در اختیار داشتن این سرورها شما کافی است از طریق ایمیل خود یک اکانت خصوصی برای خود ایجاد کنید. سپس با افزودن حساب کاربری می‌ توانید اکانت وی آی پی این برنامه را برای خود خریداری کنید. تا سرور های پرسرعت این برنامه در اختیار شما قرار بگیرد.

نصب نسخه مود شده Tornado Vpn

اگر شما بتوانید نسخه مود شده این فیلتر شکن را پیدا کنید بدون اینکه نیاز باشد هزینه پرداخت کنید. می‌ توانید از سرور های این برنامه استفاده کنید. یعنی هم سرور های رایگان این برنامه و هم سرور های وی آی پی بدون هیچگونه هزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌ گیرند. تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *