نصب وی پی ان جدید V2 X-pro VPN با سرور خارجی

نصب وی پی ان جدید V2 X-pro VPN با سرور خارجی

دانلود نسخه اصلی V2 X-pro VPN با لینک مستقیم

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های بازار که در اینجا می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه V2 X-pro VPN می‌ باشد. که این برنامه تازه چند روز است که وارد بازار شده است و تنها ۵۰۰ کاربر این vpn را برای خود نصب کردند. ولی در این مدت زمان کوتاه توانسته است نظر کاربران خود را جلب کند. که این موضوع به خاطر سرعت و امنیت بالایی است که این برنامه در اختیار شما می‌ گذارد. اگر شما هم نیاز به وی پی ان‌ های جدید دارید و دوست دارید محدودیت‌ ها را به راحتی در کشور خود از بین ببرید کافی است این vpn را برای خود نصب کنید. و اگر آموزش استفاده از آن را بلد نیستید کافی است تا آخرین این پست همراه ما باشید. چون آموزش استفاده از این برنامه را به صورت ویدیویی برای شما قرار خواهیم داد.

نحوه راه اندازی فیلتر شکن V2 X-pro VPN

راه‌اندازی این فیلتر شکن بسیار ساده است و فقط به صورت خودکار امکان‌ پذیر است. به این گونه که شما کافی است بر روی گزینه استارت این برنامه کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید تا اتصال شما ایجاد شود. به دلیل اینکه این برنامه هنوز جدید می‌ باشد ممکن است گاهی اتصال شما دیر ایجاد شود. ولی این فیلتر شکن این ضمانت را می‌ دهد که در هر زمان و مکانی که باشید در نهایت یک اتصال قدرتمند برای شما ایجاد شود.

ویژگی های منفی در فیلتر شکن V2 X-pro VPN

۱_ زمان اتصال محدود

مدت زمانی که می‌ توانید از سرور های این برنامه استفاده کنید محدود می‌ باشد. به گونه‌ای که از هر سرور این فیلتر شکن فقط می‌ توانید دو ساعت استفاده کنید و پس از آن دوباره باید روند اتصال را از اول طی کنید.

۲_ عدم اتصال به صورت دستی

یکب دیگر از ویژگی‌ های منفی که در این فیلتر شکن می‌ توان به آن اشاره کرد این است که اتصال به این برنامه فقط به صورت خودکار امکان‌ پذیر است. و شما به هیچ عنوان نمی‌ توانید به صورت دستی اتصال خود را ایجاد کنید. یعنی امکان ورود به لیست سرور های این برنامه برای کاربران وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *