دانلود وی پی ان قوی Dart VPN Lite برای pc

دانلود وی پی ان قوی Dart VPN Lite برای pc

نصب فیلتر شکن Dart VPN Lite برای آیفون قوی

شرایط حاکم بر اینترنت کشور به گونه ای رقم خورده است که حتی بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار نیز دیگر قادر نیستند. که شرایط بهینه برای دسترسی به اینترنت جهانی را برای ما فراهم کنند.
یکی از معدود فیلتر شکن های قدرتمند و سریع که می‌ توان با کمک خدمات آن از شر تمامی محدودیت‌ ها خلاص شد و به صورت نامحدود در اینترنت گشت و گذار کرد فیلتر شکن Dart VPN Lite می‌ باشد.

نحوه اتصال به فیلتر شکن Dart VPN Lite

ما می‌ توانیم با رابط کاربری مناسبی که این برنامه از آن برخوردار است به سادگی به سرور های این فیلتر شکن متصل شویم.
دو راه پیش روی ما قرار گرفته است یا می‌ توانیم از طریق اتصال خودکار این کار را انجام دهیم. یا از همان راه همیشگی یعنی اتصال دستی کمک بگیریم.

در این برنامه سرور هایی وجود دارند که به ما این امکان را می دهند. با دریافت بهترین نوع اتصال حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را به راحتی از بین ببریم. این سرورها مهم ترین نقطه قوت vpn هستند. که وجه تمایز این فیلتر شکن با سایر وی پی ان های موجود در بازار می باشد.

Screenshot image 2

محدودیت زمانی اتصال به Dart VPN Lite

برای اینکه خدمات وی پی ان موجود در این برنامه قدرتمند را به صورت رایگان دریافت کنیم، دارای محدودیت‌ هایی هستیم. به گونه ای که پس از برقراری اتصال تنها به مدت زمانی مشخص می توانیم از اتصال ایجاد شده برای رفع محدودیت های اینترنتی کمک بگیریم. و پس از تمام شدن مدت زمان مشخص شده اتصال ما به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.

نمایش تبلیغات جهت اتصال

ما می توانیم مدت زمان محدودی که در اختیار ما قرار می‌ گیرد را با تماشای تبلیغ افزایش دهیم. به طور کلی اگر قصد استفاده رایگان از این برنامه را داریم می بایست تبلیغات موجود در این vpn را جهت برقراری اتصالی مناسب تماشا کنیم.

Screenshot image 1

آپدیت سرور های Dart VPN Lite به نسخه pro

جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌ های موجود در این برنامه می توانیم نسخه پرمیوم را خریداری کنیم. و به سرور های اختصاصی و قدرتمند این vpn که تنها برای کاربران پرو قابل استفاده است، دسترسی پیدا کنیم. گفتنی است تمامی محدودیت‌ های استفاده از این برنامه با خریداری کردن نسخه پرو پایان می یابد.

Screenshot image 3


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *