دانلود فیلتر شکن SPL VPN برای ویندوز بدون قطعی

دانلود فیلتر شکن SPL VPN برای ویندوز بدون قطعی

دانلود فیلتر شکن اس پی ال برای گوشی همراه + رایگان

فیلتر شکن SPL VPN یکی از پرسرعت ترین و بهترین فیلتر شکن های قابل نصب برای شما است. که می توانید به راحتی از گوگل پلی این برنامه را برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید. و پس از نصب آن بر روی دستگاهتان با متصل شدن به سرور هایش از خدمات بی نظیر اینترنت بین الملل بهره‌مند شوید. و با تمامی محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت مقابله کنید و با دور زدن آن ها از برنامه ها و سایت های مسدود شده دلخواهتان استفاده کنید.

از بین بردن فیلتر موجود در بازی ها

این برنامه به دلیل سرعت بالایی که دارد یکی از فیلتر شکن های محبوب نزد گیمر ها می باشد. یعنی شما می توانید به کمک این برنامه تمامی بازی های آنلاین فیلتر شده را رفع انسداد کنید و از بازی کردن این بازی های آنلاین لذت ببرید.
همچنین این برنامه به کمک سرعت بالای خود پینگ شما را هنگام اجرای این بازی ها کاهش می‌ دهد. و تجربه بی‌ نظیر از یک گیم پلی روان و دلنشین را به شما هدیه می‌ کند.

Screenshot image

سرور های قدرتمند فیلتر شکن SPL VPN

هنگامی شما می توانید به کمک یک فیلتر شکن محدودیت های اینترنتی را دور بزنید. که سرور های آن فیلتر شکن از کیفیت و سرعت لازم برای ایجاد قدرت کافی به منظور رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده برخوردار باشند.
به صورتی که این فیلتر شکن نیز از طریق سرور های پرقدرتی که در سراسر نقاط جهان دارد. برای شما با ایجاد یک پوشش جهانی، اتصالی پایدار و پرسرعت را ایجاد می‌ کند. که شما می‌ توانید با متصل شدن به آن ها از اینترنت بین المللی برخوردار شوید.

جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی

ویژگی مهم دیگری که فیلتر شکن SPL VPN از آن برخوردار است و باعث کیفیت بیشتر مرورگردی شما می شود. امنیت بالایی است که این برنامه حین متصل شدن شما به سرور های پرقدرتش برای شما فراهم می‌‌ کند.
این موضوع باعث شده است که شما در زمان استفاده از این برنامه بتوانید با خیالی راحت و آسوده از خدمات مورد نیازتان استفاده کنید. و بدون به سرقت رفتن اطلاعات و آسیب رسیدن به دستگاهتان به گشت و گذار بپردازید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *