خرید وی پی ان InsideVPN از گوگل پلی نامحدود

خرید وی پی ان InsideVPN از گوگل پلی نامحدود

دانلود نسخه مود شده فیلتر شکن InsideVPN برای pc

دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی بدون استفاده از نرم‌ افزار هایی که خدمات وی‌ پی‌ ان را ارائه می کنند ممکن نیست. چرا که شدت محدودیت های اینترنتی به قدری افزایش پیدا کرده است. که دامنه بسیار زیادی از خدمات اینترنتی را در بر گرفته است. یکی از فیلتر شکن های موجود در بازار که برای دریافت خدمات وی پی ان می‌ توان از آن استفاده کرد فیلتر شکن InsideVPN می باشد.

خرید برنامه InsideVPN از گوگل پلی

شما برای دریافت این فیلتر شکن می بایست از طریق گوگل پلی اقدام کنید. نکته ای که در مورد این فیلتر شکن باید بدانید این است که امکان دانلود رایگان آن از طریق گوگل پلی وجود ندارد. بلکه حتماً باید ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید تا امکان دانلود آن را داشته باشید.

اتصال اتوماتیک ایمن

در این vpn این امکان برای ما قرار داده شده است تا به صورت کاملا اتوماتیک به بهترین سرور برنامه متصل شویم. برای این کار تنها کاری که می‌ بایست انجام دهیم این است که بر روی دکمه اتصال ضربه بزنیم. تا اتصال به صورت کاملاً خودکار به بهترین سرور برقرار شود.

سرور های پرقدرت بدون هزینه

یک نکته مثبت در مورد این برنامه این است که هنگامی که هزینه آن را هنگام دریافت آن پرداخت می کنیم. در واقع داریم برای خود یک فیلتر شکن اختصاصی خریداری می کنیم. پس از پرداخت هزینه و دانلود این برنامه ما خواهیم توانست از سرور های اختصاصی موجود در این برنامه که کمتر کاربری از آن استفاده می‌ کند. به راحتی استفاده کنیم و حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را از بین ببریم.

تغییر زبان برنامه InsideVPN

در این وی پی ان امکان تغییر زبان برنامه نیز وجود دارد. کاربران می توانند با توجه به نیازی که دارند وارد تنظیمات برنامه شوند. و با مراجعه به بخش زبان‌ ها، زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به صورت پیش فرض برای برنامه تنظیم کنند.

ذخیره باتری گوشی

یکی از نکات مثبتی که این vpn نسبت به سایر فیلتر شکن های موجود در بازار دارد. این است که مصرف باتری آن نسبت به بسیاری از نسخه های مشابه کمتر است. این موضوع به ما این امکان را می دهد با خیال راحت‌ تر این برنامه را به صورت روزانه استفاده کنیم. بدون اینکه ترسی از خالی شدن باتری دستگاه خود داشته باشیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *