نصب سریع MS NET VIP از گوگل پلی برای ویندوز

نصب سریع MS NET VIP از گوگل پلی برای ویندوز

دانلود MS NET VIP نسخه هک شده جدید

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که برای دریافت خدمات وی پی ان به منظور دسترسی به محتوای موجود در سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده می توانیم از آن استفاده کنیم. فیلتر شکن MS NET VIP می باشد. برنامه‌ ای که هم اکنون در گوگل پلی در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است و در این منبع بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران مختلف دانلود شده است.

سرور های متعدد و فعال MS NET VIP

در این برنامه سرور هایی قرار گرفته‌ اند که امکان دسترسی به اینترنت جهانی را برای ما فراهم می کنند. تعداد سرور های این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های دیگر کمتر است. اما کیفیتی که در اختیار ما قرار می دهد به قدری بالاست. که می‌ تواند ما را نسبت به سایر فیلتر شکن های دیگر بی‌ نیاز کند. برای دانلود این برنامه همانطور که گفته شد می توانیم به گوگل پلی مراجعه کنیم.

ثبت نام در برنامه MS NET VIP

برای استفاده از خدمات موجود در این برنامه ما نیاز داریم که مراحل ثبت نام را بگذرانیم. چرا که برای دریافت خدمات توسط این برنامه نیاز به یک نام کاربری و رمز عبور داریم. به طوری که بدون ثبت نام در این برنامه نمی توانیم از خدمات وی پی ان در این برنامه برخوردار شویم.

نحوه استفاده از سرور ها

۱- اتصال به صورت دستی

روش اولی که ما می توانیم به کمک آن به سرور ها و در نتیجه خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنیم.
روش اتصال به صورت دستی می باشد برای متصل شدن به سرور ها از این طریق ما می بایست. وارد لیست سرور ها شویم و با توجه به نیازی که داریم به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کنیم تا به آن متصل شویم.

۲- اتصال به صورت خودکار

روش دوم برای دسترسی به خدمات این برنامه کمک گرفتن از قابلیت اتصال خودکار است. برای انجام این کار می‌ بایست نحوه اتصال به سرورها بر روی حالت اتوماتیک باشد. تا از این طریق تنها با یک کلیک پس از بررسی برنامه به صورت کاملاً خودکار به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *