روش اتصال به نسخه جدید NetPro وی پی ان در آیفون

روش اتصال به نسخه جدید NetPro وی پی ان در آیفون

آموزش اتصال به NetPro VPN برای انجام بازی آنلاین

برای دسترسی به خدمات فیلتر شده ما می توانیم از فیلتر شکن NetPro وی پی ان استفاده کنیم. برنامه ای که قادر است شرایطی را برای ما فراهم کند که این امکان را در اختیار ما قرار دهد. بتوانیم انواع محدودیت های اینترنتی را از سر راه خود برداریم و به صورت آزادانه به خدمات موجود در اینترنت متصل شویم.

وارد کردن پین شخصی NetPro

ما می توانیم برای این برنامه یک پین شخصی تعیین کنیم. تا تنها خودمان بتوانیم از خدمات موجود در آن استفاده کنیم. این قابلیت به ما این امکان را می دهد که مرور خود را شخصی‌ سازی کنیم. و در بستری مطمئن‌ و ایمن‌ تر به صورت کاملاً خصوصی از خدمات وی پی ان با بهترین کیفیت استفاده کنیم.

یکی از مزیت های این فیلتر شکن رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی آن می باشد. فاکتوری که به ما این اجازه را می دهد هر زمان که نیاز به خدمات وی پی ان داشتیم. بدون اینکه معطل شویم تنها با چند کلیک ساده به سرور های این برنامه متصل شویم و اینترنت خود را به صورت ضد فیلتر در بیاوریم. تا امکان استفاده از تمامی ظرفیت های اینترنتی برای ما امکان پذیر شود.

Screenshot image 2

فعال کردن نوتیفیکیشن در NetPro وی پی ان

با فعال کردن نوتیفیکیشن این وی پی ان، این امکان برای ما فراهم خواهد شد که از آخرین اخبار در مورد این فیلتر شکن مطلع شویم. همچنین این قابلیت برای فراهم می شود که بتوانیم از طریق نوتیفیکیشن اتصال خود به این فیلتر شکن را قطع کنیم. بدون اینکه نیاز به مراجعه به برنامه داشته باشیم.

Screenshot image 3

مدیریت اینترنت مصرفی

در این vpn قابلیتی برای ما فراهم می شود که این اجازه را به ما می دهد که اینترنت مصرفی خود را مدیریت کنیم. تا در دراز مدت بتوانیم با کاهش مصرف اینترنت در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنیم. گفتنی است این قابلیت در همه فیلتر شکن ها موجود نیست و یکی از امتیاز های این برنامه نسبت به سایر فیلتر شکن های موجود در بازار می باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *