دانلود نسخه جدید فیلتر شکن NiceVPN + نامحدود

دانلود نسخه جدید فیلتر شکن NiceVPN + نامحدود

فیلتر شکن رایگان نایس وی پی ان برای ویندوز

یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار که امروز همچنان از قدرت و سرعت بی‌نظیری برخوردار می باشد. و شما می توانید به کمک آن از تمامی محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت استفاده کنید، فیلتر شکن NiceVPN است. که با استفاده از سرور های بی نظیری که دارد می‌ تواند به شما این امکان را بدهد که تمامی سایت ها و برنامه های مسدود شده را رفع انسداد کنید و به خدمات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید.

سرور های بینظیر فیلتر شکن NiceVPN

این برنامه از سرور های بسیار پرسرعت و پرقدرتی در سراسر نقاط جهان برخوردار است. سرور های پر تعداد این برنامه با ایجاد یک شبکه جهانی برای کاربران، سرعت بالا و اتصالی پایدار را ایجاد می‌ کنند. که به شما این امکان را می دهد در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیازتان در اینترنت دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image

تغییر آدرس آی پی

این برنامه برای شما بستری مناسب جهت مرور ناشناس را ایجاد می‌ کند. در واقع این برنامه موقعیت جغرافیایی شما را به صورت مجهول در می‌ آورد. و از این طریق سبب می شود که هیچ کس نتواند فعالیت های آنلاین شما را ردیابی کند. در نتیجه شما می توانید به صورت کاملا ایمن و ناشناس در فضای اینترنت جستجو کنید و از تمامی خدمات مورد نیازتان برخوردار شوید.

رابط کاربری ساده

رابط کاربری که برنامه نایس وی پی ان از آن برخوردار است بسیار ساده اما کاربردی می باشد. دلیل این امر این است که این فیلتر شکن جهت آسانی کار شما منو های اضافی و پیچیده را حذف کرده است و محیط این برنامه را بهینه کرده است. به صورتی که شما با چند کلیک ساده می توانید به سرور های این برنامه متصل شوید.

نحوه اتصال به سرور های برنامه NiceVPN

شما می توانید به سرور های این فیلتر شکن از دو طریق خودکار و یا دستی متصل شوید. با زدن دکمه اتصال خودکار، برنامه موقعیت جغرافیایی شما را شناسایی می کند و شما را به سریع ترین سرور متصل می کند. همچنین اتصال به صورت دستی به سرور های این برنامه نیز امکان دارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *