نصب vpn هوشمند Nekoha VPN با سرور های فعال

نصب vpn هوشمند Nekoha VPN با سرور های فعال

نصب رایگان Nekoha VPN برای کامپیوتر

همه ما می توانیم با استفاده از یک فیلتر شکن مناسب بر مشکل محدودیت‌ ها غلبه کنیم و به صورت نامحدود از خدمات موجود در اینترنت برخوردار شویم. یکی از فیلتر شکن های مناسب و قدرتمندی که ما می توانیم از آن برای دریافت خدمات وی پی ان استفاده کنیم. فیلتر شکن Nekoha VPN نام دارد، برنامه ای که هم اکنون در گوگل پلی توانسته است امتیاز فوق العاده ۴/۴ را از کاربران دریافت کند.

قابلیت حذف و ادیت سرور در Nekoha VPN

یکی از قابلیت های موجود در این وی پی ان که در کمتر فیلتر شکنی وجود دارد، قابلیت حذف و ادیت سرور ها می باشد. قابلیتی که به ما این امکان را می دهد بتوانیم مرور خود را به صورت دلخواه تنظیم کنیم. چرا که وقتی در سرور ها تغییر ایجاد می کنیم. سرور با کیفیت متفاوتی خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می دهد.

Screenshot image 2

مرور در وب بدون شناسایی شدن

به دلیل اینکه هنگام متصل شدن به سرور های این vpn آی پی حقیقی ما پنهان می شود. و آی پی سروری که به آن متصل شده ایم جایگزین آن می‌ شود. این قابلیت در اختیار ما وجود دارد که بتوانیم بدون شناسایی شدن در اینترنت فعالیت کنیم. چرا که به هیچ عنوان هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین ما هنگام استفاده از این برنامه قابل ردیابی و یا شناسایی نمی باشد. پس مرور ناشناس یکی از ویژگی های مثبت این برنامه می باشد.

Screenshot image 1

تغییر تم Nekoha VPN به دلخواه

گفتنی است ما می توانیم در این برنامه تم موجود را به دلخواه با مراجعه به قسمت مربوطه تغییر دهیم. قابلیتی که تجربه مناسبی برای استفاده از خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می دهد. چرا که باعث تنوع و رابط کاربری مناسب می‌ شود.

Screenshot image 3

دریافت محیطی کاملا safe

به طور کلی به دلیل اینکه این برنامه هنگام برقراری اتصال از اقدامات امنیتی مختلف و پروتکل های حرفه ای استفاده می‌ کند. بستری که برای دسترسی به خدمات فیلتر شده برای ما فراهم می شود، کاملاً مطمئن و ایمن می باشد.
برای مثال این برنامه برای برقراری اتصال ایمن، قابلیت رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال را در نظر گرفته است. قابلیتی که آسیب پذیری ما در برابر خطرات احتمالی را تا حد زیادی کاهش می دهد‌.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *