برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید hook vpn )


دانلود از گوگل پلی
vpn

نصب x vpn for windows نسخه حدید

نصب x vpn for windows نسخه حدید

دانلود x vpn برای pc رایگان از گوگل

فیلتر شکن x vpn از قوی‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار می‌ باشد. که به احتمال زیاد نام این برنامه را تا به حال شنیده‌اید و حتی امکان دارد این فیلتر شکن را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کرده باشید. تاکنون این برنامه فقط نسخه گوشی‌ های اندرویدی و حتی آیفون را داشت و شما فقط می‌ توانستید آن را بر روی موبایل خود نصب کنید. اما به دلیل محبوبیت بیش از اندازه این برنامه و درخواست کاربران نسخه ویندوز این فیلتر شکن هم وارد بازار شده است. که با نصب این نسخه شما به سادگی می‌ توانید از طریق ‌لپ تاپ و کامپیوتر خود هم محدودیت‌ های موجود در بازار را از بین ببرید. و به سادگی بهترین فیلتر شکن را بر روی ویندوز خود نصب کنید. بنابراین برای نصب وی پی ان بر روی pc خود، بدون شک ایکس وی پی ان بهترین گزینه خواهد بود.

سرور های مخصوص با سیستم عامل ویندوز

سرور های موجود در این فیلتر شکن همگی مخصوص ویندوز هستند. و شما به راحتی می‌ توانید به هر یک از این سرور های پرسرعت به صورت خودکار یا دستی متصل شوید. فقط کافی است کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و با هر نوع اینترنتی که در اختیار دارید یک اتصال پایدار در لپ تاپ یا کامپیوتر خود ایجاد کنید.

محافظت از دستگاه خود

با اینکه در نسخه گوشی این فیلتر شکن امنیت شما املاً تضمین شده بود. اما در نسخه ویندوز این برنامه، امنیت چند برابر افزایش پیدا می‌ کند. تا این vpn بتواند کاملاً از اطلاعات مهم شما محافظت کند. همچنین به علت اینکه در کامپیوتر امکان ردیابی افزایش پیدا می‌ کند. این فیلتر شکن شرایطی را ایجاد می‌ کند تا کاملاً از آدرس آی پی شما محافظت کند و به هیچ عنوان نگذارد که ردیابی شوید.

ما در بالا به دو مورد از ویژگی‌ های اصلی این فیلتر شکن اشاره کردیم اما این برنامه آنقدر ویژگی‌ های خوب و کاربردی دارد. که میلیون‌ ها کاربر این وی پی ان را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کرده‌اند. از جمله ویژگی‌ های عالی دیگر این برنامه می‌ توان به رابط کاربری ساده، سرور های پرمیوم، عدم محدودیت زمانی و مکانی و سازگاری با تمام اینترنت‌ ها اشاره کرد. که تمامی این گزینه‌ ها کمک می‌ کند تا شما از دیگر فیلتر شکن‌ ها بی‌نیاز شوید و با استفاده از همین برنامه بتوانید محدودیت‌ های کشور را از بین ببرید.

Site

Recent Posts

روش اتصال به پروکسی جهانی LightningX VPN

روش اتصال به پروکسی جهانی LightningX VPN دانلود نسخه جدید LightningX VPN با لینک مستقیم…

6 ساعت ago

فیلتر شکن فعال و نامحدود 2024 با لینک مستقیم

فیلتر شکن فعال و نامحدود 2024 با لینک مستقیم نصب جدید ترین وی پی ان…

8 ساعت ago

ساخت وبسایت بدون فیلتر رایگان

ساخت وبسایت بدون فیلتر رایگان نحوه ساخت وبسایت ایرانی برای ویندوز ساخت وبسایت کاری بسیار…

8 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی Mina VPN برای سامسونگ

دانلود وی پی ان قوی Mina VPN برای سامسونگ نصب فیلتر شکن ایرانی Mina VPN…

17 ساعت ago

نصب نسخه پرمیوم Tenon VPN برای بازی کالاف

نصب نسخه پرمیوم Tenon VPN برای بازی کالاف دانلود فیلتر شکن Tenon VPN برای اینستاگرام…

18 ساعت ago

نصب برنامه جدید Securepoint VPN برای android

نصب برنامه جدید Securepoint VPN برای android دانلود وی پی ان Securepoint VPN برای ایرانسل…

19 ساعت ago