نحوه دانلود تلگرام اصلی فارسی از گوگل با فیلتر شکن

نحوه دانلود تلگرام اصلی فارسی از گوگل با فیلتر شکن

نصب تلگرام فارسی رایگان برای اندروید

برنامه تلگرام که در ایران نیز استقبال بسیار خوبی از آن شد، امروزه دچار فیلترینگ شدیدی شده است. در نتیجه سازندگان تلگرام تصمیم گرفتند که نسخه زبان فارسی را نیز به برنامه اضافه کنند. از این رو ما می توانیم به راحتی از خدمات تلگرام با زبان کشور خودمان راحت تر استفاده کنیم. بسیاری از افراد فکر می کنند تلگرام فارسی برنامه جداگانه است. اما باید گفت که همان نسخه اصلی است که زبان برنامه در آن قابل تغییر است.
البته در کشور تلگرام فارسی هم داریم ولی قطعاً مانند تلگرام اصلی از ویژگی‌ های عالی برخوردار نیست. و همچنین به احتمال زیاد امنیت ما در این نوع نسخه‌ها تضمین نخواهد شد.

دانلود تلگرام از گوگل پلی

بهترین منبع برای دانلود Telegram و سایر برنامه های اندرویدی گوگل پلی می‌ باشد. ما می توانیم ابتدا با یک فیلتر شکن مناسب محدودیت گوگل پلی را از بین ببریم. سپس تلگرام را به راحتی بر روی گوشی خود نصب کنیم. حتی پس از آن می توانیم بدون نیاز به فیلتر شکن محدودیت تلگرام را با استفاده از قابلیت پروکسی از بین ببریم. تا از خدمات تلگرام بدون هیچگونه مزاحمتی استفاده کنیم.

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟!

برای اینکه بتوانیم تلگرام خود را به زبان فارسی در بیاوریم. باید از قسمت تنظیمات اقدام کنیم. با مراجعه به تنظیمات و رفتن به قسمت زبان‌ ها ما می توانیم زبان برنامه را تغییر دهیم. پس از انجام این کار تمامی گزینه‌ ها به صورت فارسی به ما نمایش داده می شود. در نتیجه می توانیم به راحتی از تمامی خدمات و ظرفیت‌ های Telegram برخوردار شویم.

تلگرام فارسی – چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم ؟ - وبلاگ سامانه مراقبت ...

تلگرام فارسی! روش فارسی کردن تلگرام - آموزش تصویری - علم فردا

استفاده از فیلتر شکن بهتر است یا پروکسی؟!

گفتنی است که بهترین راه برای از بین بردن محدودیت‌ های Telegram استفاده از یک فیلتر شکن فعال و قدرتمند است. اما زمانی که به وی پی ان دسترسی نداشتیم یا به هر دلیلی فیلتر شکن ما از دسترس خارج شده بود. می توانیم به کمک قابلیت پروکسی محدودیت تلگرام را از بین ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *