نصب تلگرام پروکسی دار برای اندروید ۴

نصب تلگرام پروکسی دار برای اندروید ۴

کانال پروکسی قوی مخصوص اندروید

بسیاری از کاربران جهان برای انجام کارهای روزمره و ارتباط با دیگران از برنامه تلگرام استفاده می کنند. اما در بعضی از کشورها این شبکه اجتماعی بسیار کارآمد فیلتر می باشد. از این رو کاربران مجبور هستند. از یکی از راه های دور زدن محدودیت‌ ها برای این مشکل استفاده کنند. یکی از راه های دور زدن محدودیت های تلگرام استفاده از قابلیت پروکسی است.
قابلیت پروکسی به تازگی به تلگرام اضافه شده است و در نسخه‌ های قدیمی موجود نیست. از این رو کاربرانی که از دستگاه‌ های قدیمی و نسخه‌ های قدیمی تلگرام استفاده می کنند نمی‌ توانند از خدمات پروکسی برخوردار شوند.

5 Ways to Use Telegram - wikiHow

استفاده از فیلتر شکن به جای پروکسی تلگرام

اگر دستگاه ما آنقدر قدیمی باشد که نتوانیم تلگرام‌ های جدید که دارای قابلیت پروکسی هستند را بر روی آن نصب کنیم. می توانیم از فیلتر شکن برای از بین بردن محدودیت‌ ها استفاده کنیم. چرا که بدون استفاده از پروکسی یا فیلتر شکن نمی‌ توانیم از خدمات تلگرام استفاده کنیم. و مجبور به استفاده از یک راه برای دور زدن محدودیت‌ ها هستیم. که اگر قابلیت پروکسی نباشد تنها گزینه‌ ای که برای ما باقی خواهد ماند استفاده از فیلتر شکن می باشد.

فیلتر شکن مناسب برای تلگرام :

بعضی از افراد فکر می کنند که همه فیلتر شکن ها می توانند گزینه مناسب برای استفاده از تلگرام باشند. اما از آنجایی که قدرت محدودیت های اعمال شده بر این برنامه به شدت بالا می باشد. همه وی پی ان‌ ها نمی‌ توانند قدرت لازم برای از بین بردن این محدودیت را برای ما فراهم کند. از این نوع مجبور به استفاده از فیلتر شکن‌ هایی هستیم. که یک سری ویژگی‌ ها را داشته باشند.

از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که می‌ توان به آن اشاره کرد. داشتن سرور های قدرتمند و پرتعداد می‌ باشد. چرا که تنها در این صورت امکان برقراری اتصالی مطمئن و قدرتمند برای ما فراهم خواهد بود. همچنین امنیت بالا نیز ویژگی است که حتماً در کنار سرعت بالا باید وجود داشته باشد.

پروکسی تلگرام - الماس فالوور ترفند های تلگرام | فعال سازی پروکسی تلگرام ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *