خرید سرور مجازی وی پی اس برای تلگرام

خرید سرور مجازی وی پی اس برای تلگرام

آموزش خرید سرور مجازی ارزان و سریع

سرور مجازی یکی از راه ‌های دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی است. اما این راه نسبت به سایر راه ‌های موجود کارکرد چندان آسانی ندارد. همچنین قدرت و سرعتی که در اختیارمان قرار می‌ دهد در مقایسه با بسیاری از راه‌ های دیگر مانند استفاده از فیلتر شکن ‌ها کمی کمتر است. البته گفتنی است که با خریداری کردن نسخه‌ های حرفه ‌ای و گران می‌ توانیم سرعت فوق العاده‌ ای را دریافت کنیم.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی مانند کامپیوتر شخصی است که در خارج از کشور از آن استفاده می‌ کنیم. در نتیجه می‌ توانیم از تمامی محدودیت‌ هایی که در کشور ایران وجود دارد عبور کنیم. و از تمامی ظرفیت‌ های مورد نیاز خود استفاده کنیم.
البته این کار بیشتر برای کار های سیستماتیک مناسب است. و برای استفاده روزانه برای مثال از تلگرام راه‌ های دیگر مانند استفاده از فیلتر شکن ‌ها و قابلیت پروکسی راحت و بسیار سریع تر و در نتیجه بسیار بهینه ‌تر می‌ باشد.

قیمت نسبتا سنگین سرور های مجازی

اگر بخواهیم از خدمات با کیفیت و پرسرعت برخوردار شویم. باید بیخیال نسخه‌ های ارزان و رایگان شویم. و به دنبال نسخه ‌هایی باشیم که بهترین سرعت را در اختیار ما قرار می‌ دهند. اکثر این سرور ها قیمت گرانی دارند و ما مجبور هستیم که هزینه‌ های بسیاری را برای دستیابی به خدمات باکیفیت انجام دهیم.

وی پی اس چیست؟ آموزش خرید و استفاده از سرور مجازی | بهترین وی پی اس ها ...

چگونه از وی پی اس استفاده کنیم؟

پس از خریداری کردن سرور مجازی به ما یک آی پی و رمز عبور شخصی تعلق می‌ گیرد. که باید از طریق برنامه ‌های جانبی مانند ریموت دسکتاپ به این سرور به سادگی متصل شویم. پس از وارد کردن این مشخصات در قسمت مربوطه وارد سرور خود خواهیم شد. و خواهیم توانست محدودیت‌ ها را به کمک وی پی اس از سر راه خود برداریم. و به تمامی ظرفیت ‌های سانسور شده امکان دسترسی داشته باشیم. که البته امکان دسترسی به موارد خارجی و برنامه های خارجی امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *