بهترین سرور خارجی برای بازی فری فایر

بهترین سرور خارجی برای بازی فری فایر

دانلود وی پی ان قوی برای فری فایر بدون قطعی

یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های آنلاین موجود در بازار در میان کاربران ایرانی بازی فری فایر می‌ باشد. اما متاسفانه در حال حاضر محدودیت‌ هایی بر این بازی اعمال شده است که ما را مجبور به استفاده از فیلتر شکن ‌ها کرده است. اما همانطور که احتمالاً همه ما از این موضوع مطلع هستیم. همه فیلتر شکن ‌ها مناسب برای انجام بازی ‌های آنلاین نیستند. و بسیاری نمی‌ توانند شرایط لازم را فراهم کند. که در ادامه به بررسی فیلتر شکن ‌هایی که مناسب بازی هستند می پردازیم.

۱- برنامه هایی دارای سرور مخصوص بازی فری فایر

بعضی از فیلتر شکن ‌های خاص وجود دارند. که ما می‌ توانیم از آن ها برای بازی کردن استفاده کنیم. در این نوع فیلتر شکن ‌ها سرور های مخصوص بازی وجود دارد. که سرعت و قدرت بسیار بالایی نسبت به سایر وی‌ پی‌ ان‌ ها دارا می‌ باشد. در این نوع سرورها سرعتی فوق العاده بالا با پینگ مناسب برای ما فراهم می‌ شود. که به ما این امکان را می‌ دهد بدون لگ و تاخیر بازی‌ ها را رفع انسداد کنیم. و از یک گیم پلی زیبا و روان بدون کوچک ترین تاخیر لذت ببریم.

Screenshot image 1

۲- استفاده از فیلتر شکن های پولی

اگر به دنبال گزینه‌ ای هستیم که بتوانیم به کمک آن بهترین تجربه را داشته باشیم. می‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های پولی استفاده کنیم. چرا که در این نوع وی‌ پی‌ ان‌ ها قدرت فراهم شده بسیار بالاتر می‌ باشد. چرا که سرورها دارای عملکرد اختصاصی هستند.
پس اگر از لحاظ مالی مشکلی جهت پرداخت هزینه وی پی ان ‌های پولی نداشته باشیم. می‌ توانیم به راحتی از اکانت‌ های پرمیوم برای انجام بازی فری فایر استفاده کنیم.

بهترین سرور برای فری فایر کدام است؟!

نمی‌ توان اعلام کرد که کدام سرور در فیلتر شکن ‌ها بهترین گزینه برای انجام بازی فری فایر می‌ باشد. چرا که در هر فیلتر شکنی سرور خاصی بهترین گزینه هست. پس نمی‌ توان تصمیم قطعی گرفت. اما اگر در یک فیلتر شکن نمی‌ دانستید به کدام سرور متصل شوید. بهتر است به کشور آمریکا متصل شوید، چون در اکثر مواقع اتصالی قوی و پایدار برای شما ایجاد می‌ کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *