خرید سرور مجازی ساعتی قوی برای pc

خرید سرور مجازی ساعتی قوی برای pc

نحوه خرید وی پی اس بدون محدودیت

اگر به دنبال ابزاری باشیم که بتوانیم خدمات فیلتر شده را از بین ببریم یکی از راه‌ هایی که می‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم. برخورداری از سرور های مجازی آنلاین می‌ باشد. البته کارکرد اصلی این خدمت از بین بردن محدودیت‌ ها نیست. بلکه کاربردهای بسیار متفاوت و گوناگونی دارد که یکی از آن ها همین از بین بردن فیلترینگ ها می‌ باشد.
در واقع ما می‌توانیم به کمک سرور مجازی مناسب به راحتی به خدمات فیلتر شده در اینترنت کشور ایران دسترسی پیدا کنیم. بدون اینکه حتی نیاز به فیلتر شکن داشته باشیم.

انواع سرور های مجازی در ایران:

۱- ارائه خدمات رایگان و بدون نیاز به هزینه

دسته ‌ای از وی پی اس‌ ها وجود دارند که ما می‌ توانیم از آن ها به صورت رایگان استفاده کنیم. البته گفتنی است که این نوع از وی‌ پی‌ اس‌ ها بسیار کیفیت پایینی دارند. و برای استفاده روزمره مناسب نیستند. پس باید به دنبال نسخه ‌های بهتر و پولی باشیم.

۲- نسخه های پولی و پرمیوم

برای دسترسی به این نوع وی‌ پی‌ اس‌ ها ما باید از طریق منابع معتبر اکانت مورد نیاز را خریداری کنیم. در صورت خریداری وی‌ پی‌ اس‌ ها کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نسخه‌ های رایگان در اختیار ما قرار می‌ گیرد.
چون با خریداری کردن سرور مجازی مناسب ما می‌ توانیم بدون هیچگونه مشکلی و به صورت کاملا روان و بدون لگ از وی پی اس خریداری شده استفاده کنیم. در صورتی که در vps های کم قیمت و یا رایگان مشکل تاخیر در سرور وجود دارد.

بهترین سرور مجازی ساعتی در ایران - گويا آی‌ تی

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت تمام شده سرور مجازی چیست؟!؟

فاکتور های زیادی بر قیمت تمام شده وی پی اس خریداری شده تاثیرگذار هستند. از این فاکتورها می‌ توان به لوکیشن سرور مورد استفاده اشاره کرد. که لوکیشن‌ های مختلف قیمت‌ های متفاوتی دارند.
همچنین مدت زمانی که می‌ توانیم از سرور مورد خریداری شده استفاده کنیم نیز در قیمت تاثیرگذار است. برخی از سرورها برای چندین ماه قابل استفاده هستند. و برخی دیگر برای مدت زمان‌ های کوتاه ‌تر از آن ها استفاده می شود.
حتی ممکن است بعضی از سرورها ساعتی باشند و پس از تمام شدن ساعت مورد نظر ما دیگر نتوانیم از آن ها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *