روش اتصال به فیلتر شکن سریع تمساح در گوشی

روش اتصال به فیلتر شکن سریع تمساح در گوشی

دانلود فیلتر شکن تمساح با لینک مستقیم

به دلیل نیاز کاربران ایرانی فیلتر شکن‌ های مختلف وارد بازار شده‌اند که از جمله این برنامه‌ ها می‌ توان به فیلتر شکن ایرانی تمساح وی پی ان اشاره کرد. که با سرور های فعال کمک می‌ کند تا شما بتوانید محدودیت‌ ها را از بین ببرید. همچنین یکی از گزینه‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با آی‌ پی ایران سازگاری دارد. در نتیجه شما راحت‌تر می‌ توانید به خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید.

محیط جذاب فیلتر شکن تمساح

همانطور که از اسم این برنامه مشخص است در این برنامه یک تمساح وجود دارد. که رابط کاربری این برنامه را بسیار جذاب‌تر کرده است و کاربران مشتاق می‌ شوند که از این برنامه استفاده کنند. همچنین محیط این وی پی ان بسیار ساده است. که اصلاً لازم نیست شما کار سختی برای استفاده از این برنامه انجام دهید.

زبان فارسی

همانطور که گفته شد این برنامه یک فیلتر شکن ایرانی است و زبان این vpn فارسی است. در نتیجه کاربران ایرانی راحت‌تر می‌ تواند از این برنامه استفاده کنند و باعث محبوبیت بیشتر این فیلتر شکن در بین کاربران شده است.

تعداد سرور های نامحدود و روش اتصال به آن ها

وقتی که وارد محیط کاربری این فیلتر شکن می‌ شوید و می‌ خواهید به سرور های آن متصل شوید. مشاهده می‌ کنید که این برنامه دارای سرور های نامحدود و پرسرعت می‌ باشد. که تعداد آن ها بسیار زیاد است تا بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران باشند. فقط کافی است یکی از این سرور های پرسرعت را برای خود انتخاب کنید و با یک کلیک به آن متصل شوید.
پس از ضربه زدن بر روی سرور مورد نظر خود همانطور که در فیلم مشاهده می‌ کنید صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود. که از شما می‌ خواهد صفحه مورد نظر را ترک نکنید. تا این برنامه بتواند روند اتصال را طی کند و اتصال قوی برای شما ایجاد کند.

روش افزایش سرعت در فیلتر شکن تمساح

پس از اینکه اتصال شما به این برنامه ایجاد شد اگر یک فیلم کوتاه در این برنامه تماشا کنید. می‌ توانید سرعت خود را تا چند برابر افزایش دهید. البته این کار دل بخواهی است و در صورت نیاز می‌ توانید این کار را انجام دهید. وگرنه تماشای تبلیغ در این برنامه اصلاً اجباری نیست.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *