مشکل قطع شدن vpn در شیائومی

مشکل قطع شدن vpn در شیائومی

دانلود وی پی ان پرسرعت شیائومی از گوگل پلی

یکی از مشکلاتی که همه کاربران هنگام استفاده از vpn ها با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند. قطع شدن اتصالشان به سرور های برنامه ‌های ارائه دهنده خدمات وی پی ان می‌ باشد. فرقی نمی‌ کند که از چه دستگاهی استفاده می‌ کنیم. چون همه کاربران با این مشکل مواجه هستند. یعنی این مشکل ربطی به دستگاه مورد استفاده ما ندارد و ربطی ندارد که گوشی ما شیائومی است یا سایر برنده های موجود در بازار.

حل مشکل قطع شدن اتصال در گوشی شیائومی

۱- استفاده از vpn های پر سرور

اگر وی پی ان مورد استفاده ما دارای سرور های بیشتری باشد. احتمال برقراری اتصال پایدار بیشتر خواهد بود. چرا که ترافیک کاربران بر سطح سرورها پراکنده می‌ شود و هیچ سروری به دلیل ترافیک بیش از حد، از دسترس خارج نمی ‌شود. همچنین اتصال پایدار تری برای مرور ما در اینترنت به ارمغان خواهد آمد.

۲- خریداری اکانت های پرمیوم vpn شیائومی

اگر مشکلی از بابت پرداخت هزینه جهت دریافت خدمات پرمیوم نداشته باشیم. می‌ توانیم از خدمات vpn ‌های پرمیوم استفاده کنیم. برای این منظور باید اکانت ‌های موجود در بازار را خریداری کنیم. تا از سرور های اختصاصی استفاده کنیم. این نوع سرورها دارای قدرت فوق العاده بالاتری نسبت به نسخه ‌های رایگان هستند. و ما می‌ توانیم بدون قطع شدن اتصالمان راحت‌ تر در اینترنت گشت و گذار کنیم. تنها مشکلی که وجود دارد قیمت نسبتا بالای برخی از این وی‌ پی‌ ان‌ های اختصاصی می‌ باشد.

آموزش 28 روش حل مشکل قطع شدن خودکار VPN گوشی و کامپیوتر - انزل وب

۳- دقت در نوع اینترنت سازگار با گوشی شیائومی

گاهی اوقات دلیل قطع شدن اتصال ما به سرور های یک vpn عدم سازگاری اینترنت مصرفی ما با آن سرور می‌ باشد. پس برای اینکه بتوانیم اتصالی پایدار تر را تجربه کنیم. باید دقت داشته باشیم که از سروری استفاده کنیم که با اینترنت ما بیشترین سازگاری را داشته باشد تا دچار قطعی اتصال نشود. یا اینکه از وی پی انی استفاده کنیم که با انواع اینترنت های کشور بتواند اتصال قوی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *