دانلود واتساپ تجاری اصلی بدون فیلتر از بازار

دانلود واتساپ تجاری اصلی بدون فیلتر از بازار

نصب واتساپ تجاری ضد فیلتر برای آیفون

از جمله پیام رسان‌ های کامل و فعال می توان به برنامه واتساپ اشاره کرد. که می‌ تواند به مرور راحت ما در ایران با کاربران دیگر کمک کند. و نسخه های متفاوتی دارد و یکی از نسخه های رسمی این برنامه واتساپ تجاری است. که برای مشاغل بسیار مناسب و بهینه سازی شده است. همچنین یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از واتساپ دارند فیلترینگی است که بر روی آن اعمال شده است.
همانطور که می دانیم نه تنها برنامه واتساپ بلکه گوگل پلی که بهترین مرجع برای دانلود انواع برنامه های اندرویدی نیز می باشد نیز دچار فیلترینگ شده است.
از این رو کاربران به دنبال دانلود واتساپ تجاری از طریق برنامه های ایرانی نظیر بازار هستند. اما به هیچ عنوان هیچ کدام از نسخه های واتساپ در برنامه های ایرانی نظیر بازار وجود ندارد. پس ما باید راهی پیدا کنیم تا این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

آیا واتساپ تجاری بدون فیلتر است؟

هیچکدام یکی از نسخه های واتساپ بدون فیلتر نمی‌ باشد. و همه نسخه ها چه رسمی و چه غیر رسمی دچار فیلترینگی شدید هستند. که ما بدون استفاده از راه های دور زدن محدودیت‌ ها نمی‌ توانیم از آن‌ ها استفاده کنیم.
بنابراین یا نیاز داریم که از فیلتر شکن مناسب و قدرتمند استفاده کنیم. یا از قابلیت پروکسی که تازه به نسخه‌ های مختلف واتساپ اضافه شده است.

Screenshot image 3

دانلود فیلتر شکن مخصوص واتساپ از منابع بدون فیلتر

از آنجایی که همه منابع ارائه دهنده خدمات وی پی ان در ایران دچار فیلترینگ شده‌ اند. کاربران برای دسترسی به خدمات فیلتر شکن ها دچار مشکل هستند. بنابراین نیاز به یک منبع غیر فیلتر دارند که بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
یکی از منابعی که به کمک آن می توانیم بدون نیازی به فیلتر شکن خدمات وی پی ان را دریافت کنیم تلگرام است. هر چند تلگرام خودش فیلتر است اما به کمک قابلیت پروکسی می توانیم محدودیت این شبکه اجتماعی محبوب را از بین ببریم. و سپس از طریق کانال های تلگرامی، وی پی ان مورد نیاز خود را دریافت کنیم.

Screenshot image 5

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *